Danmark!

Hej hej.. i fredags var jag och älsklingen i Danmark.. vi hade jätte skoj hela dan =) behövde verkligen bara komma bort lite och bara va lixom.. men men!
Igår var jag på MVC igen. kollade mitt hb och nu låg det på 101 så det har stigit lite men det är fortf. inte bra! men tog lite blodprover m.m iallafall så får se om jag får åka in igen!
Nu har jag och john bestämt att vi ska inte äta ute på hela september.. får se hur det går.. det är ju så enkelt att bara köpa en hamburgare eller nåt ju.. så tråkigt att laga mat.. men det SKA gå.. hehe! ska även börja ut och gå varje dag.. :)
Var på stan med min mamma och syster igår me.. träffade massa roligt folk. hade Felicia i bärselen.. hon älskar att sitta i den. hon e så söt.. =) å john hade ju vagnen i bilen så jag hade inte så mkt annat val.. haha!! var så skönt väder me igår ju!!
Idag har jag haft körlektion.. Gick riktigt bra.. så snart så har jag mitt körkort hoppas jag!!
Nu sover min älskling. hon e så duktig. somnar direkt när man lägger henne och sen säger hon inte ett ljud!! måste ha det efter mig.. eller nåt.. *tss*
Snart börjar föräldrargruppen också.. ska bli skoj att gå på och se alla andra söta bebisar.. och träffa några att ut å gå med kanske.. hehe!! I början efter förlossningen var man ju helt avskräckt från att skaffa barn igen men dem tankarna har försvunnit för länge sen.. nån gång kommer det bli en liten buse till.. =) saknar magen lite faktiskt och sparkarna..
Åhh är så arg.. vi har inget varmvatten idag och jag som vill duscha.. hyresbostäder har stängt av det för dem skulle göra något.. men men.. That's all folks.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0