Efterkontroll

Idag har jag vart på efterkontroll hos barnmorskan för att se så allt är okej efter förlossningen. Allt såg bra ut förutom mitt hb som ska ligga på 120. det låg på 90.. oups.. :) Fick även veta nu såhär efteråt att efter förlossningen hade jag en ganska stor blödning som dem inte kunde hitta vart den kom ifrån.. =/ usch!! men men så kan det va!!
Snart är det helg igen.. kanske ska ut.. får se om jag orkar.. inte konstigt att jag e så trött hela tiden när mitt hb bara ligger på 90... =/ men det ska det bli ändring på..!!
Idag har min syster och mamma vart här och fikat.. alltid lika trevligt med lite besök.. =) hehe! dem hade köpt lite nya kläder till felicia.. =) Nähä nu tycker jag att john kan komma hem.. inget kul å va själv ju.. och felicia är ju inte heller nåt sällskap för hon ligger och sover.. hehe!! hon e så duktig.. somnar vid 20-20.30 och sen sover hon heeela natten =)
Nähä nu ska jag duscha.. Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0