Helgen

Jaha då var även denna helgen slut.. =/ det går ju så fort.. men men..
I fredags hade jag en heldag med min mamma å syster typ.. vi var på marknad och sen var jag hos dem hela kvällen..
Vi lagade mat och var ute och gick en lång runda m.m.. det var trevligt och john jobbade ju ändå så!!
I lördags åkte jag, john och felcia till karlskrona.. =) det var skoj.. vi var på marinmuseét och sen var vi och käkade på o´learys.. dem har så god mat där!! sen åkte vi hem och då kom Anna hem till oss så vi satt och drack vin och snackade skit hela kvällen!! det får vi göra om =) igår tog vi det bara lugnt!! var hos johns föräldrar på kvällen och käkade middag.. alltid lika trevligt!
Denna veckan e john ledig så vi funderar på att åka till tyskland en runda och sen får vi se vad som händer!!
Jo förresten jag gjorde ju halkbanan idag =)) så nu e det bara uppkörningen kvar!! har planerat att ha körkort innan november iallafall...
Felcia är fortf lika duktig och sover så bra på nätterna!! idag sov hon ända till 9.. men hon har inte ätit så jätte bra ett par dar nu men vi får hoppas det blir bättre!!
See yah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i karlskriona i så fall kanske jag har sätt dig

2008-08-19 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0