Vaccination

Nu har jag och Felicia kommit hem från BVC. hon fick sin första spruta idag.. Usch så hemskt det var! men hon var så duktig.. skrek ingenting! men nu är hon iallafall vaccinerad mot: Difteri, Stelkramp, Kikhosta, polio och Hemofilus Inf B. men om vi har otur nu så kan hon bli sjuk och få feber men det varar inte så länge som tur är.. Nu väger hon 6280 och är 60 cm lång =) hon börjar bli stor min lilla älskling!!
Jaha och i helgen är det karl-oscar dagarna igen då =) tror jag ska ner en sväng på dagen.. får se om jag fixar barnvakt och går ut på kvällen...
Nähä nu ska vi till apoteket och köpa alvedon ifall hon blir sjuk.. lika bra att ha det hemma då!!
SIMMA LUGNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0