Veckan

Denna veckan har det inte hänt så mycket.. har mest bara tatt det lugnt.. var på städparty hos mormor igår.. var även och kollade på en bil till mej men den var inte så mycket och ha.. :( men men så kan det va!! Min syster och hennes pojkvän har köpt en ny bil nu... jätte fin =)
Idag ska jag och john storhandla.. eftersom vi bara ska äta hemma nu så måste man ju ha lite mat hemma me.. hehe..!! kan va en fördel.. sen vet jag inte vad vi hittar på idag.. men nåt kul kanske..
på lördag ska jag och john jobba så då måste jag ha barnvakt till felicia.. Så jobbigt att lämna bort henne men måste man så måste man.. pengar behöver man ju alltid!!
Ska bada lilla älskligen idag me.. hon tycker det e så kul.. om man skvätter lite vatten på henne så skriker hon av glädje..!! just nu ligger hon och sover i sin babysitter.. =) hon e så söt min älskling!!
Nu ska jag laga lite mat till mig.. bäst och passa på medans hon sover..
Ha det fint.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vår bil är superduperfin =)

2008-08-29 @ 23:22:03
URL: http://minkaotiskavardag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min älskade systerdotter också, så klart!!

2008-08-29 @ 23:23:22
URL: http://minkaotiskavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0