BVC

Då har man vart på BVC också. Nu väger hon 8540 gr och är 68 cm lång! Hon blev lite rädd för BVC- tanten för hon har börjat tykännas lite! Men det gick bra ändå bara hon såg mig hela tiden. Det är en sån underbar känsla att mitt barn är så tryggt hos mig och känner sig säker hos mig! Man känner sig så speciell på nåt sett.. :)

Nu kommer snart John hem på lunchen och sen ska vi åka och hämta bilbarnstolen! Fy sjutton va det snöar ute idag fast tyvärr så blir det ju bara blask utav det! Hade inte rätt skor på mig när jag gick till BVC så jag blev dyngsur om fötterna!

Nu ligger flisan och sover. hon somnar alltid mellan 12.30-13.00 och sen sover hon i kanske 2 timmar!

Nähä nu kom John hem!

P o K



Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte Flisan, utan Fis-Lisa =)

2008-12-10 @ 17:24:05
URL: http://minkaotiskavardag.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej hej... men shit Teo är större! :) han vägde förra veckan 8520 och 69 cm.. så i dag lär han va nog runt eller över 8600 och 69,5 cm :)

vi måste ses snart :) kraam

2008-12-11 @ 09:53:18
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0