Då var julen över

Så mycket slit och så snabbt över! Ganska ironiskt egentligen :)
Julen gick bra iallafall. Felicia fick många fina saker!! Jag fick också enhel del!! Men nu är det faktiskt ganska så skönt att det är över. Har ätit julmat i 3 dar i rad och Felicia har knappt sovit någonting på 3 dygn. Hon vill ju vara med hela tiden för annars kan hon ju missa något!! Hon e för go! Felicia fick iallfall en lek stol, läragå vagn, kläder, leksaker, presentkort, böcker, och en hel massa annat!!

Idag har vi varit i karlshamn med Johns familj och hälsat på Johns farmor som fyller 80 år idag! Så vi fikade lite och sen åkte vi och käkade pizza :) *Yammie* Men nu är vi hemma och har vart och handlat lite kvällsmat! Det blir bakad potatis med lövbiff!

Imorgon ska vi ner på stan och shoppa upp alla våra julklappspengar! Mycket rea nu ju! Får se vad som händer på kvällen. Det är ju redan lördag imån! Jag har ingen dags uppfattning denna veckan känner jag för idag har det kännts som att det är söndag. Men julafton brukar ju vara på helgen känns det som! Men jag vet inte. :)
Jaja det ska nog fixa sig det också!

På söndag ska det bli skoj. Då är det nöjesnytts festen. Det är där man utser årets bartender, servitris etc.
Så jag och John ska dit. Gratis mat, Gratis dricka. Gratis är bäst :)

Nää nu vill John att jag ska duka, så jag får väl ta och göra det!

P o K




Kommentarer
Postat av: naddie.

gud vad fin din profilbild är!

2008-12-28 @ 16:57:35
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0