Dan, före dan, före dopparedan!

Bara 2 dagar kvar till jul nu!
Blir så trött på allt stress och jäkelskap som alltid infaller sig vid juletider! Jag tror att man har missuppfattat det här med julen lite, Det ska inte vara en högtid med stress och bråk utan det är ju en högtid med familj, vänner och folk som man älskar! Förstår inte varför det ska vara såhär varje jul. SLUTA STRESSA och va lite glada istället, koppla av. Min julkänsla = 0 iår! Och det är verkligen supertråkigt. Jag hoppas att det blir bättre. Tycker bara att det ska bli kul att fira jul med min underbara dotter! Hennes första jul. Vill ju att den ska bli perfekt. Inte för att hon förstår så mycket utav det men det är ju ändå hennes första jul! Jaja nog tjatat om detta!

Igår satte vi upp julgranen. Först blev Felicia jätte rädd när hon såg den, men sen när allt hade kommit i den så blev hon glad :) Min lilla älskling! Hon kommer få så mycket julklappar.

Såhär ser julen ut för min del! Först till min farmor och farfar på förmiddagen. Efter det ska vi hem till Johns föräldrar och lite senare blir det hos mina föräldrar! På juldagen ska vi till min mormor och på annandagen ska vi till Johns farmor. Så det blir fullt upp som ni ser. Och man känner ju lite att man måste behaga alla för alla vill ju fira jul med Felicia så det blir ett himla farande! Men det ska nog bli bra!

Imorgon kommer en tjej hit och ska hämta Tuffz! (våran katt). Han kräver lite mer uppmärksamhet än vad vi kan ge honom så det blir bäst för alla om han får komma till en ny familj. Tråkigt men sant! Han är verkligen en supergo katt men nu har vi ju Felicia att tänka på me så vi kan ju inte ge han 100 % uppmärsksamhet hela tiden! Men hon som ska hämta honom verkade supertrevlig och hon var jätte glad att vi hade honom kvar! Får hoppas att allt funkar!

Ska hem till mamma imån me och spela bingolotto på uppersittarkvällen! Spelar alltid bingolotto då. Det är lite som en tradition.. *hihi* Jag älskar traditioner. Synd bara att man aldrig vinner något! Men kul att spela ändå.

Får väl ta och slå in de sista julklapparna imån me som jag har köpt! Och jag måste ju göra en potatisgratäng me. Oups! Haha! Men det fixar nog John!

P o K

Våran gran!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0