Fredag 12/12-08

Lillan vaknade inte förräns 10.30 idag.. en riktig sovmorgon fick man.. :) Fast hon somnade ju inte förräns ca 00.00 inatt! Hon var så övertrött inatt men hon vägrade att sova. Hon var så arg så hon (från liggandes) så ställde hon sig upp i sängen! Hon är så duktig min lilla prinsessa!

Idag jobbar John hela dan.. Var och åt på hans jobb innan. *mums* Men sen är han ledig lördag-söndag iallfall!
Och ikväll blir det idol. Kanske kollar med Sandra men den som lever får se!

Var och handlade lite välling m.m innan men jag glömde ju handla mat till mig ikväll så jag får väl åka och handla igen antar jag! 

Fy sjutton va det snöar ute nu. Det slutar ju aldrig! Lite läskigt att köra när det är så halt, men det får väl gå det me!

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen ännu men jag tror att vi kommer hitta på nånting iallfall! Var ju jätte länge sen vi var lediga båda två en hel dag nu, så det ska bli skönt! Saknar ju han som in i bombens mycket!

P o K




Kommentarer
Postat av: helen

här har du en som saknar dig...

2008-12-12 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0