Fredag 19/12-08

Idag var jag i stan igen!! Med massa mammor. Himla trevligt som vanligt!! Köpte inget men tittade bara på lite julklappar till mig själv, från mig själv! Nån gång. :)

Sitter nu hemma hos mamma och har ätit middag! Så tänkte passa på att blogga lite också! John och Felicia sitter och glor på tv! Ska eventuellt åka hem till yvonne en runda och snacka lite skit sen.. :)

Det var Johns sista dag på jobbet nu så nu har han semester!! Han börjar inte jobba förräns den 7 januari igen så nu har vi mycket tid ihop. *glad*

Denna helgen är fullpackad. Imån blir det kosta outlet iallfall. Får ta en dag i taget!! Ska handla den absolut sista julklappen där hade jag tänkt mig. Får se om jag hittar nåt litet till mig kanske!

Nu har jag iallafall bestämt mig för att gå ner i vikt. Har slutat äta godis och dricka cola och jag äter på regelbundna tider och motionerar! Får bara hoppas att jag håller det denna gången, men jag är så motiverad till att gå ner i vikt nu så det ska nog gå bra!! Och John ska ju me gå ner i vikt så jag slipper kämpa ensam iallfall!!

Nä nu ska vi åka!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0