Freeeedag idag!

Jaha då var det fredag igen.. Har inte gjort så jätte mycket idag! Var och hämtade Johns cykel som han har köpt i förmiddags. Senare ska jag hem till Sandra och glo på idol! Håller på Kevin. Han är ju så satans duktig!!

Har tagit lite söta kort på Felicia i sin tomtedräkt. Ska skicka iväg ett som julkort! Det kommer bli superbra. Hon är verkligen duktig på att posera min lilla älskling!

Ja juste vi var ju på baby and kids idag me och la undan en bilbarnstol. Ska bara få pappret från folksam och sen är det bara att hämta ut den. Och den kunde hon ha ända tills hon är 4 år! Så då behöver man ju inte tänka på det iallfall.

Längtar tills på måndag. Då blir det julbak med mammorna och bebisarna! Bebisarna kanske inte bakar så mycket men vi mammor iallfall.. :) Så då ska vi hem till Gabriella allihopa.

Nu sitter Felicia i sin säng och leker lite. Tror faktiskt att jag ska börja laga lite mat till mig, nu när hon ändå är så lugn och snäll. Ska ladda upp lite bilder först bara!

Trevlig helg

P o K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0