Go kväll!!

I morse slängde vi äntligen den där dumma datorn som bara stog och skräpade. Skönt!! Nu är det lite mer plats i vårat lilla datarum iallafall!! :)

Efter det åkte John och jobbade och då kom mormor hit med en liten julblomma till mig! så snällt. Efter det så åkte jag in till stan med Emine och William och köpte en julklapp och ett par skor till mig. Var rea på dem från 599-99 kr! Ett himla kap.

Sen åkte vi hem och jag lagade mat till mig och Felicia. För mig blev det schnitzel och pommes och Felicia fick kallops idag. Det tyckte hon var jätte gott! Nu sitter hon här i min famn och busar! Nu hittade hon lampknappen och den var himla intressant.

Jag tycker att John kan komma hem nu, men han slutar inte förräns 23.00 idag. Men sånt är livet ibland. Ska gå och busa med Felicia nu iallafall!

P o K




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för det fin-fina julkortet!

Kärlek till er.

2008-12-17 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0