Hej, hej!

Det blev inget stan idag.. Har varit supertrött idag så jag orkade inte! Men får bli en annan dag. Eventuellt imorgon faktiskt för jag kom på att jag måste köpa en till julklapp inne i stan och jag vet precis vilken :)

Klockan 16.00 så slutade john jobba och då hämtade jag han på jobbet. Vi åkte och kollade på en bil till mig men den var inget och ha tyvärr =/. Efter det åkte vi och storhandlade iallfall. En himla massa mat blev det *mums*

Sen har jag badat Felicia idag me. Hon älskar att bada och hela badrummet är dyngsurt när hon är färdig! Hon blöter ner överallt min lilla prinsessa! Men det gör ingenting. Det är ju bara vatten!

Har ägnat resten av kvällen åt att slå in alla julklapparna! Trodde inte att det var så himla många men jag satt nog i 2 timmar med dem tror jag! Men nu är det iallfall färdigt. Skönt som sjutton!

John lagade god middag till mig idag! Chicken thai med ris! Supergott var det. Ibland är det tur att ens älskling är kock!

Nää nu ska jag glo klart på bodu guard!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0