Hej Hopp!

Ett par dagar sen man skrev här nu. Men jag har faktiskt inte haft tid med det.. Vi har varit iväg och Felicia har varit lite gnällig m.m!! Men nu iallfall så fick jag lite tid. Felicia ligger och äter välling hos sin pappa!

Igår var det ju då nöjesnyttfesten. Var trevligt men ganska så segt. Väldigt dumt att ha den på en söndag när folk ska upp och jobba dagen efter. Vi träffade allt möjligt folk b.la. Gabriella och Tobias från F-gruppen!! Sen träffade jag Lina och Sara och några till!! Vi var nog kvar till 23.30 tror jag och sen gick vi hem! Felicia sov hos sin farmor och farfar. Kändes så tomt när man kom hem och man inte hade henne med sig. Men nu är hon ju hemma iallafall! :)

Måste tillägga att jag åt min första semla i lördags! Mycket gott :) Kanske lite tidigt men va f*n.. Det är ju gott ju!!
Idag har vi bara vart hemma hela dan. Ganska skönt faktiskt! Man kan behöva det ibland. Men imån får vi nog åka och handla lite tror jag!

Vi var en runda hos Yvonne igår me och Felicia och Kevin bytte julklappar. Felicia fick 2 bodys, 1 kofta och en docka! Kevin fick grejer till playdo och ett wall-e dataspel!!

Snart är det nyår också. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra. Antingen ska vi vara med Kristian, Mariell, deras dotter, Yvonne, Kevin och 3 till! Eller så blir det med Erik, Emma, Anders och några till! Men vi får se. Det kanske dyker upp något ännu roligare.. :) Men det kommer bli ett lugnt nyår med god mat och lite dricka.

Nu ska jag ta och ringa min syster!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0