Hej hopp!

Förlåt för dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid! Har inte inte hänt så mkt egentligen dessa dagarna men ibland har man så mkt annat och göra.. :)

Idag har det snöat iallfall... Var nere på stan innan och försökte hitta de sista julklapparna, men istället blev det lite smink till mig och ett par röda sammetsskor till Felicia som hon ska ha på sig på julafton!!

Rensade ur Felicias garderob idag. Massa kläder som hon har växt ur! Nu har hon ju storlek 74. I vissa fall även 68! Dem växer ju så fort! Man fattar det inte egentligen. Det känns som Felicia aldrig har varit sådär pytteliten!!

Var och hälsade på Johns föräldrar en runda idag me och efter det så var vi och handlade. Mat behövs ju alltid! John har ju varit ledig idag.. :) Men han jobbar hela helgen tyvärr, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Får väl umgås lite med min familj kanske. Kanske drar till ikea eller nåt men jag får se! Nu ska jag iallfall sova men jag ska ladda upp några bilder från helgen först! God natt!!

P o K






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0