Hemma igen :)

Kom nyss hem från mormor och vårat "sy möte"!! Lika trevligt som vanligt var det. Mormor bjöd på mat idag me! Också blev jag lite barnledig för John hade Felicia och han och Samuel hade sin berömda "glögg kväll". Och dem gjorde jätte fina pepparkakshus :)

Innan idag var jag i stan med katta och lilla söta Teo.. Det var riktigt najs. Letade lite julklappar men hittade ingenting =(  men har ju fortf lite tid på mig iallfall! Sen fikade vi ju lite också såklart!!

Tror jag ska dra med mig John till kosta i helgen och handla de sista julklapparna. Får nog blir så! Men det ska han nog inte ha något emot!

Imån blir det nog stan med Sandra och sen när John har slutat jobba ska vi åka och handla. Det behövs ju alltid!
Nu ska jag sova!

P o K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0