IDOL

Japp. det blev som jag trodde! Kevin och Alice gick vidare till final i globen. Jag har tyckt hela tiden att dem är bäst. Förutom när Yazmina var me då såklart.. Jag har blivit värsta idol freaket. Har aldrig brytt mig så speciellt mycket alla andra år. Men, men så kan det va!

Kom nyss hem från Sandra iallafall.. Mycket trevlig kväll, och Felicia har varit jätte snäll. Så skönt att hon inte panik skriker klockan 20.00 längre som hon alltid gjorde innan för hon var jätte trött vid den tiden! Men nu för tiden så somnar hon lite senare.

Imorgon ska Felicia till sin farmor en stund på kvällen.. :) Jag har så himla mycket att fixa känns det som. Ska städa och krabba en massa och John jobbar typ hur många dagar som helst i rad nu så hon ska bara vara där i ett par timmar så jag hinner med lite.

Nu kommer snart John hem iallafall. Men god natt på er

 P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0