Redan 4:e advent

Tiden har verkligen gått superfort! Bara 3 dagar kvar till julafton nu ju!! Tur att jag är färdig med alla julklapparna. Nu är det bara granen som ska upp. Får väl se när vi hinner med det :) Men blir väl antingen idag eller imån!

Idag fick jag våfflor till frukost. Det var smaskens, och nu håller John på att göra en god stek som vi ska ha till middag sen! Kl.16.00 ska vi hem till Johns chef då han bjuder alla anställda + respektive på glögg. Sen ska vi ut och äta! Så det blir nog himla bra tror jag..

I går var vi ju på Kosta outlet. Hittade massa fina saker. Inte så mycket till mig själv men Felicia fick lite nya kläder m.m. POP är ju så himla billigt där!! :) Och jag är ju inte den som klagar!! Vi var där med Sandra och Mattias. Jo jag köpte ju en kjol till mig själv. Supersnygg var den! blev helt paff för det var 2 såna kjolar för 150 kr så jag och sandra köpe en var! Vi åkte hem vid 17.30 och då åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem och lagade mat och kollade på film!

I fredags när vi hade vart hos mamma så åkte vi hem till Yvonne en runda och jag drack ett glas vin och vi satt och
pratade lite! Vi åkte nog hem vid 23-tiden tror jag. Då var Felicia jätte trött. Men hon vägrade att somna där men så fort vi satte henne i bilen så somnade hon!! Inte kul att sova med massa folk omkring sig. Hon kan missa nåt kul ju! Hon är för söt! Nu reser hon sig hela tiden upp i sängen. Jätte duktig är hon!

Nu ska jag snart ta och klippa John. Han har ju tjatat så, så jag får väl ta och göra det då. *hihi* klart mycket billigare än att gå till frisören iallafall.

Måste bara säga att jag kollade på twilight här om dagen. Peter pattinson var ju hur söt som helst.. :) Jag vill också ha en vampyrpojkvän.. haha!! Näe jag vill ju bara ha min John! Han kan va min lilla vampyr!!

Näe nu vill han att jag kommer.

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0