Tjolahopp

Idag på morgonen åkte vi till Johns föräldrar en snabbis. Brände över lite bilder på skiva och John skulle hämta lite grejer. Sen åkte John till jobbet och jag åkte till Maxi och handlade lite mat till Felicia och lite andra grejer. Efter det så tog jag en liten tripp ut till mamma och då hade hon lagat middag =) så vi åt och pratade lite och sen åkte jag och Felicia hem igen.. Täkte åka innan det blev för sent för det ska ju tydligen komma en snöstorm idag, men vi får väl se vad som händer!

Felicia slocknade i bilen på väg hem och sen när vi var hemma så gjorde jag lite välling till henne som hon åt upp. Sen tyckte jag att hon skulle sova, men det tyckte inte hon! Hon gallskrek när jag la henne i sängen, men hon var ju trött så jag lät henne ligga en liten stund. Men sen stod jag inte ut längre. Tog upp henne och satte henne i hennes stol men det dög inte heller. Tillslut iallfall så fick hon ligga i mitt knä och då somnade hon!! Hon ville ju bara ha lite närhet min lilla älskling. Men det är ju tyvärr inte alltid så lätt att förstå!

Nu sitter jag här och väntar på John och kollar runt lite på lägenheter och hus. Har faktiskt hittat några som verkar lovande så vi får väl se! Man kan ju hoppas att det är nåt och ha. Är verkligen såå sugen på att flytta nu. Så jobbigt att konka på allt hela tiden när man bor på andra våningen. Men till slut så ska väl även vi ha tur!

Det är iallfall så skönt att ha körkort nu så man kan komma någonstans när John jobbar. Visst det går ju bussar m.m, men det är ju inte alltid att dem gå de tider som man vill. Och John har ju börjat cykla till jobbet varje dag (han är så dukitg), så jag har ju bilen varje dag!! Kan inte blir bättre :)

Nu ska jag glo lite på 2,5 men lite..

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0