Inget bak idag!

Det blidde inget bak idag.. Gabriella blev sjuk! Men det är inte så mycket att göra nåt åt, så det får bli nästa vecka istället! Jag var på stan med Sandra idag istället. Köpte en jätte fin tröja och någon liten julklapp! :) Nu är det ju inte alls långt kvar till jul!

Jag la nyss Felicia och hon somnade med en gång! Inte ens minsta lilla gnäll. Vi har busat hela kvällen! Man blir verkligen så glad när hon skrattar med hela ansiktet. Hon är mitt lilla solsken.

Var och handlade lite innan me. Var på netto och Willys! Dem har fått in jätte söta barn grejer på netto. b.la en jätte söt ram som man kunde göra gips gjutning på ena sidan och ha ett foto på andra sidan! Jag köpte 2 stycken :) Lika bra att passa på ju.

Tror jag ska gå och ta en dusch snart faktiskt.. Och snart kommer John hem. Nu jobbar han ända tills på Fredag kväll, men sen är han ledig i helgen iallfall! Alltid nåt. Så då ska vi nog hitta på nåt iallafall. Är hemskt sugen på att åka till ikea och köpa lite skit. Man hittar ju alltid nåt där! Köpa lite julgrejer och lite nya saker till Felicias rum kanske :)

Nu har Felicia ändrat sina rutiner. Innan somnade hon alltid vid 20.00 och vaknade mellan 7-8! Nu somnar hon mellan 22-23 och vaknar mellan 9-10! Bättre det kanske! hehe. men hon sover ju hela natten fortfarande iallfall så jag klagar inte!!

Igår blev Felicia 7 månader. Min stora tjej! kan knappt fatta att det redan har gått 7 månader sen vi låg på BB. Som tur är så kommer man ju inte ihåg något av det onda iallfall. Hade man gjort det så hade jag aldrig skaffat barn igen! haha :)

Nähä dax för duschen!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0