Fattig

Jaha då var man på ullared igår, så nu e man fattig igen.. :) men jag har ju iallfall handlat nästan alla julklappar + en massa grejer till Felicia.. köpte inte så jätte mkt till mig men vi kanske åker dit en gång till innan jul. Men vi får se!
Idag har vi vart på hundutställning en runda.. Felicia bara älskar att kolla på alla hundarna! Sen har vi handlat lite och vart hos mamma en sväng! Nu håller vi på att frosta av frysen.. det behövdes kan jag säga! Ja just det jag har ju klippt John idag! han köpte en sån där hårtrimmer på Ge-kås så jag klippte det lite och sen tog jag med trimmern.. det blev faktiskt skit bra! jag e en riktig naturbegåvning. (om jag får säga det själv) Haha! Men satan vad man tjänar in massa pengar om man kan göra det hemma lixom! Nähä nu ska vi laga mat och sen blir det familjemys framför tv:n.. :)
Puss & Kram


Här Är bilderna på Johns frisyr! Och en liten bus bild på vår busunge.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0