Fredag

Lägenhets koll idag på morgonen.. Måste säga att den var sådär! Inget som man ger upp allt man har här på öster och flyttar dit iallfall! Måste nog tacka nej till den. Men bättre lycka nästa gång!

Igår var vi hemma hos Johns föräldrar en sväng. Fick lite god mat och var ute och gick en runda. Dem har däremot en attans fin lägenhet. Men vår tid kommer nog den med. Måste ju dock få ihop lite mer poäng på boplats först men det kommer!!

Nu står John och steker korv med bröd - dagens lunch! Går snabbt och enkelt. och det är ju gott dessutom! Vissa dagar bara orkar man inte stå framför spisen hela dan! Sen börjar John jobba kl. 15.00. =( Får se vad jag hittar på då!
Kanske åker hem till mamma ikväll och är lite social! kan ju va trevligt ibland me ju! Och glo på idol ska jag me göra!

Får väl åka och handla en runda sen när jag har släppt av John på jobbet! Lite mat och lite gott till i kväll.. På helgen får man gotta sig lite tycker jag!

Nu får man väl ta och diska och tvätta lite.. tråkigt men tyvärr ett måste! och gör man det inte nu så är det ju bara ännu mer i morgon.

Nu är maten klar iallfall..
Trevlig helg!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0