Fredag hela veckan!

Ja det känns nästan som det. Antingen så är det måndag eller så är det fredag. Finns inget där emellan.. :)
Sitter hemma hos mamma nu med familjen. Felicia sitter ute i köket och pratar med mamma och jag satte mig här en stund!

Skrev ett jätte långt inlägg nyss, men när jag tryckte på spara så försvann alltihop.. SÅ J*VLA TYPISKT. Man blir så arg när sånt händer. Och det sparades ju såklart ingenstans heller ju.. *typiskt*.

Imån blir det ju göteborg iallfall. Längar, längtar, längtar!! Bara jag och älsklingen. Men kommer ju sakna Felicia så mycket men hon får det bra hos farmor och farfar!

Ska ta och beställa julkort på Felicia snart också. Får nog bli nån dag nästa vecka kanske. Men än är det ju ingen superpanik. Men det går ju fortare än man tror. Undrar hur det ska gå med julgranen i år om Felicia har lärt sig att krypa tills dess. Men vi får väl hålla henne borta därifrån.. :)

Var i stan i dag en runda med Fis-lisa. Så mysigt med alla julgrejer och lampor överallt i hela stan! Det tycker Felicia också. Hittade en SUPERSNYGG tröja på HM som jag bara MÅSTE ha men hade tyvärr inte råd med den just nu, men det är ju snart julafton så jag får väl önska mig den i julklapp.

Var hos Emine en runda igår.. Hon har en såndär lära-gå-stol som Felicia tyckte var superkul. Fanns en liten tuta på den som hon tryckte som sjutton på och skrattade som fasen.. *hihi* min lilla sötnos! Hon önskar sig en sån i julklapp sa hon till mig, Eller nåt.. :) Har nästan köpt klart alla julklappar nu. Skönt! Ska köpa lite till, till Felicia och någon till men sen e jag klar!!

Nähä nu ska vi äta.. Får hoppas att det går bättre med detta inlägget då!
Trevlig helg!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0