Fullt upp!

Idag har jag haft massor att göra. Dagen började med barnkalas hos Kevin! Kunde typ bara stanna i 10 minuter för sen skulle jag till MVC och kolla mitt HB! Det såg bra ut idag och det hade stigit till 122! Skönt det iallfall, men jag måste ändå fortsätta att äta mina järn-tabletter. När vi hade varit där så åkte vi tillbaka till kalaset och fikade och satt och snackade lite skit. Det var trevligt! Sen åkte vi till makke donkan och käkade. John började jobba vid 14.30 så han gick till jobbet när vi hade käkat. Jag kom på när jag skulle köra hem att jag måste ju köpa frallor. *typiskt* men men sånt är livet! Skynde mig som sjutton iallfall för att hinna till f-gruppen som började kl.15.00! Men jag kom i tid. Felicia var helt underbar på f-gruppen. Hon skrattade och pratade och när hon la sig på mage så gick hon upp i "kryp position", så nu dröjer det nog inte länge till innan hon börjar krypa! Sen när det var slut så stog vi mammor och pratade en stund och bestämde att vi ska ses på kyrkans barntimma på torsdag! Sen iallfall så var det bara att jäkta vidare hemåt och baka en ananas paj. Mamma, mormor, Sandra och Helen har ju varit hos mig ikväll! Vi har börjar med att ses varannan måndag och antingen sy, sticka, virka eller vad man känner för! det är faktiskt supertrevligt. Dem gick för bara en liten stund sen så nu har jag nattat Felicia och satt mig här och pustat ut lite.. :) Alltid ska allting hända på samma dag! Men det gör ingenting för jag tycker om att ha mycket och göra! Längtar som sjutton till helgen nu. Ska bli så mysigt!
Nähä nu ska jag slänga mig framför tv:n en stund innan jag ska sova!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0