God Morgon!

Tidigt idag.. körde vid 07.45 och då får man stiga upp ganska tidigt för att hinna allt som man ska göra.. :)
Men måste man så måste man!

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har inte orkat skriva nåt! Har vart ganska så seg! Det har väl inte hänt så jätte mkt.. har vart ute och gått lite, framkallat en massa kort, umgåtts med familjen, lite f-grupper m.m!!

Felicias svamp blir bättre men den är inte borta ännu! men vi får koka alla nappar m.m flera gånger om dan så ska det nog gå bra, och smörja såklart! Hon verkar helt klart störas lite av den för hon har ju inte ätit så mkt nu på ett par dar men det blir nog bättre får vi hoppas!

Längar tills helgen.. Då blir det boda borg.. :) Man blir barn på nytt.. haha!!
Nu jobbar John 2 heldagar i rad.. blää.. så tråkigt utan honom.. men jag får väl umgås med en massa vänner istället.. :)Det går ju bra det me!!

Nu ligger Felicia och ropar på mig i sin babysitter.. hon pratar på som sjutton nu för tiden. och hon sitter och sjunger me om man har musik på typ i bilen eller nåt! Hon e så goo.. Love you!
Näe det är väl bäst jag går och busar lite med henne!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0