Grattis!!

Idag blir Felicia 6 månader.. Tiden har verkligen gått så fort.. känns som igår man kom hem från BB med en pytteliten bebis i famnen.. men nu e hon inte så liten längre.. :)

idag slutar John vid 15.00! får se vad vi hittar på då! Blir nog att handla lite och ut å gå en sväng kanske.. får se om man hälsar på lite folk m.m.. !!

Näe nu är det städdax och tvättdax!!

P o K





14.04

Nu är John på väg hem från jobbet! Han slutade visst redan kl.14 idag!!
Jag har både hunnit städa och tvätta idag.. ska snart diska lite med men det går snabbt för det är inte så mkt.. Ska bara vänta tills Felicia har vaknat så jag inte väcker henne i onödan! Hon ligger ju och vilar i sin babysitter!

Usch mina katter har vart fem jävliga idag.. blää.. Den ena lyssnar inte för fem öre.. Dumma katt! synd bara att han e så jäkla söt så man kan ju inte bli arg på han.. :)

Näe nu ska jag hänga upp lite tvätt!!

P o K



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis min lilla fis-lisa på 6-månaders dagen!

Pussar från moster!

2008-11-08 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0