Hej Hopp!

Tänkte passa på att skriva lite nu när Felicia ligger och sover! Var nere på stan igår med Lisa, Hennes dotter stella och Gabriella, Hennes dotter Tindra! Det var riktigt trevligt. Tog en runda runt sjön och sen ner till stan och fikade!
Felicia var jätte ledsen i vagnen när vi gick runt sjön men sen blev hon tyst när vi fikade. Då satt hon och lekte och tog Stellas leksaker hela tiden. Hennes egna är ju tydligen inte roliga.. :) Köpte en julklapp till Felicia igår! Det var en nallebjörn som sjunger, pratar, Säger olika rim och ramsor. Tycker inte hon om den så får väl jag leka med den! Haha :)

Mamma satte in en insändare i tidningen och skrev om bilen att hon var kränkt och ledsen m.m, för att man bara sticker iväg sådär. Och det var nog tur att hon gjorde det för sen ringde smp upp henne och sa att en man hade ringt in och sagt att han hade kört på en bil på maxis parkering och han lämnade alla sina kontaktuppgifter m.m! Det var verkligen ärligt tycker jag. Tack för att du inte förstörde mammas jul! Blev så glad när mamma sa det.

Idag är det verkligen trist väder och John jobbar hela dan så jag vet inte vad jag ska hitta på! Tvätta och städa lite får det nog bli. Tycker man gör inte så mkt annat nu för tiden. Men det hör väl till att vara mamma.. :) Men jag klagar inte.

Nähä nu får jag nog ta och väcka Felicia tror jag så hon inte sover bort hela dan! Fast hon är så trött nu när hon är så förkyld! *stackarn*

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0