Helgens händelser

Lite uppdatring på helgen hade jag tänkt och skriva nu!

Fredag: var jag i stan hela dan med katta och Wictoria. Mycket trevligt var det. Var ju ett tag sen man träffade dem nu, men det får inte dröja lika länge till nästa gång! Senare på kvällen åkte jag, John och Felicia till Johns färäldrar där vi åt god middag! Sen åkte vi hem och hade myskväll.. :)

Lördag: hade vi storstädning här hemma och hängde upp alla julgardiner och satte upp alla ljusstakar och tvättade alla fönster m.m. Väldigt duktiga var vi! På kvällen kom Anna och Yvonne hit och vi satt och snackade massa skit och sen blev det utgång till oléo. Kul att gå ut och dansa ibland faktiskt!! Felicia var hemma och hade myskväll med sin pappa!!

Söndag: idag har vi varit hos min farmor och farfar och ätit adventsmiddag. Efter det var vi på julskyltningen nere på stan. Var mest kallt och grått tycker jag. Inte så mycket att ha! Men det är kul att gå och kolla på allt folk och se hur många man känner :) Nu har vi precis varit och handlat lite och John står och lagar mat, så ikväll blir det god middag och lite tv-mys!

Ja detta var nog det hela tror jag! Som om inte det vore nog.. *hihi* Vi har beställt en ny bilbarnstol till Felicia. Den hon har börjar nästan bli för liten nu. Men den som vi har beställt kan hon ha tills hon är 4 år sen. Såhär ser den ut. Så det ska nog bli jätte bra! Imån blir det f-gruppen igen och sen mamma på kvällen! Nu ska vi äta!

P o K



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0