Japp!!!

Trist lördag idag.. Lämnade av John på jobbet kl. 15.00 sen åkte jag till syrran en runda! Satt och snackade skit i ett par timmar och sen åkte jag och lillan och handlade lite mat och sen åkte vi hem och myste lite.. :) Hon e så go när hon är på det där humöret! Gav henne välling nyss och då somnade hon i min famn.. Så himla mysigt!! Men man blir så trött själv när dem somnar i ens knä!

Ska hämta John på jobbet sen vid 23.00.. Sen är han ledig imån iallfall! får se vad vi hittar på då för nåt!

Längtar som attans till nästa helg! Då blir det Göteborg. Ska bli så himla mysigt!! Ska bli så himla skönt att få komma bort lite och bara få va med varandra! *mys*

Tycker så synd om min mamma. Det är nån J*vel som har kört in i hennes bil så hela framsidan på bilen är helt intryckt. nummerskylten är helt böjd och kylarn är sönder! Vad f*n tänker folk med egentligen? Såna människor borde f*n inte få ha körkort när dem inte ens kan köra bil. Och sen bara sticka dessutom. J*ävla idioter är vad dem är! Och det var ju ingen liten smäll heller! Och självklart så får ju mamma betala detta eftersom dem inte kunde stanna och vara lite ärliga! Jag blir så arg på sådana människor! Tyvärr finns det ju inte så mycket att göra åt det =/

Nu ska jag mysa lite framför tv:n i min ensamhet.

Dagens tanke går till Helen: Allting kommer fixa sig, det vet jag! *kramisar*

P o K





Kommentarer
Postat av: Helen

Tack gumman, Du är en ängel!

2008-11-15 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0