KÖRKORT!!!!

JAAAAAAAAAAAAAA..  Jag fick mitt körkort idag.. Äntligen! hade uppkörningen kl. 10.00 och det gick hur bra som helst! Så nu är det ju bara ut å köra en himla massa. Körde John till jobbet så jag kunde ta bilen! Får se om jag kör till mamma en runda sen kanske.. Kunde verkligen inte sova inatt! Var så hyper nervös.

Var på Johns jobb och firade med lite middag. Sen kom dem ut med glass till mig och ett kort där det stog Grattis till körkortet.. :) det var inte helt fel!

Igår var det ju fars dag. Jag köpte strumpor till pappa. Det enda han ville ha.. Haha! Så det fick duga. John fick några trisslotter och vann 100 kr. inte så pjåkigt!

Nu vill Felicia att jag ska prata lite med henne. Hon har blivit så himla pratglad på sista tiden. Hon är knappt tyst en sekund. Men det gör ingenting för det är så himla mysigt!

P o K



Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen =)Big Congrats, Sis!

2008-11-10 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0