Manikyr!

Japp. Det har jag fixat idag! Kul att se lite fin ut ibland me. Nu ska jag bara se till så att Felicia inte äter upp mina händer som hon brukar göra! *hihi*

Nu ligger snuttis och sover och jag satte mig här en stund. John är nere i förrådet och krabbar lite. Man har ju alldeles för mycket grejer så man måste ju rensa lite ibland me! Måste ta upp alla vinter jackor och lägga ner sommar jackorna också ju! När John kommer upp ska vi ta en runda runt sjön! Mysigt väder är det idag!

Imån ska jag på återkontroll på MVC igen och kolla så att mitt järn-värde har stigit. Var ju så himla lågt sist jag var där så jag har fått käka äckliga järn tabletter i 3 månader nu. + Dem tabletterna som jag fick äta när jag var gravid också! Det är ju vanligt att det sjunker när man är gravid, men det brukar stiga efteråt. Men det har det inte gjort på mig. Men vi ska se imån iallfall om det har stigit!

Felicia ser ut som en liten tant i min mössa :)



Vi fick en ny, SUPERSÖT mössa av Johns föräldrar!







Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

om du vill ah mitt lörsen till bloggen, så skriv i mail till mig !

2008-11-17 @ 12:47:27
URL: http://ww.niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0