Rum byte

Usch då har den dagen kommit. Felicia ska börja sova i sitt eget rum. Hon är ju nästan förstor för vaggan nu och man vill ju inte att hon ska försöka resa på sig och ramla ut! Så därför är det bäst att hon börjar sova i spjälsängen på sitt eget rum. Det kommer kännas så tomt och tyst på nätterna när man inte hör hennes snarkningar längre, men jag får väl lägga baby monitorn vid mitt öra och en vid hennes mun så hör jag henne ändå. *tihi* Det är ju så fridfullt när dem små sover. Nu har hon vaknat iallfall och sitter här jämte mig och äter på ett rån! Min sötis. Har inte hunnit laga någon mat till mig ännu, ska mata Felicia lite först men sen ska jag äta. Idag blir det Kotletter med potatisgratäng och kantarellsås!
Lyxigt värre. John hade med sig lite mat hem från jobbet igår. *mums*
Undrar vad Felicia vill äta för nåt idag. Får nog bli lite lasagne tror jag.
Vinki, Vink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0