Tjolahopp!

Har varit och hämtat Felicias nya säng idag. Den var helt perfekt och madrassen är så mjuk och skön! Var och hämtade den hemma hos Yvonne och fikade lite där me.

Efter det var vi hos mamma och lämnade jultidnings pengarna och sen åkte John till jobbet!

Imån blir det kyrkans barntimma. Ska möta Lisa och Stella vid 9.00 så ska vi gå dit tillsammans. Ska bli mysigt med alla bebisarna och alla sångerna som man sjunger där. Felicia älskar ju när man sjunger för henne så det blir nog väldigt uppskattat tror jag!

Ska till Emine en runda imån me efter kyrkans barntimma. Alltid kul att snacka lite skit med henne.. :)

Nu äntligen somnade Felicia. Men inte konstigt egentligen att hon somnade så sent för hon har ju sovit mer eller mindre hela dan idag. Vet inte varför hon har varit så trött idag. Första gången vaknade hon vid 07.00  och var vaken till ca. 8.30. Sen somnade hon och vaknade inte förräns 13.00! Hon måste ju ha varit supertrött. Sen har hon halv sovit mest hela dan tycker jag! Jaja vissa dagar är väl sådana antar jag. Kanske för att det är så mörkt ute om dagarna nu.
Hon är så go min lilla tjej. Hon bara skrattar och gosar hela dagarna. ♥

Jag bara undrar en sak. Varför ska ALLA räkningar komma såhär precis innan jul. Jag fattar inte det. Så himla typiskt. Och varför ska det alltid hända någonting som kostar väldigt mkt pengar!? Det är ju en fråga som man kan fundera lite på..

Nu kommer snart John hem ♥ Så tråkigt att vara hemma själv. Speciellt när Felicia sover också! Men han är ju ledig i helgen iallafall! Och då blir det ju göteborg. Längtar om möjligt ännu mera nu! Men tyvärr så ska vi inte ta med våran lilla bprinsessa. Hon ska vara hos farmor och farfar. Första natten borta på 6 månader. Kommer bli jobbigt att vara utan henne så länge, men vi får åka hem tidigt på söndag! Och som tur är så har jag ju så mycket annat att tänka på! Och det bästa är nog att hon är hemma för det kanske blir jobbigt för henne med allt folk m.m!!

Nähä nu var det färdigskrivet för idag.

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0