Fika på stan!

Idag har jag vart i stan och fikat med Julia.. det var najs.. inte varje dag man träffas direkt! träffade Elin en snabbis med utanför tiimari!! Sen var vi och kollade på ett hus i Åby! vi kollade på ett först som bahövdes renoveras jätte mkt och sen när vi skulle köra därifrån så såg vi ett annat hus som var till salu och då ringde vi dit och vi fick gå in och kolla på det med en gång! det huset var superfint.. Super snyggt kök var det verkligen! men tyvärr så var det lite fuktskador.. =( men vi får se hur det blir! man ska ju hitta det man verkligen vill ha innan man bestämmer sig!
Imån blir det BVC iallafall.. dax för Felicias andra spruta också blir det vägning och mätning! känner på mej att hon har gått upp en massa.. men det får ni se imån! :) Ska leta halloween kläder imån me till festen på lördag.. ska bli så jäkla kul :) Kanske ska träffa Emine med men vi får se vad jag hinner med.. hehe! Men jag älskar att ha fullt upp!
Nu ska jag göra välling till Felicia och sen ska jag se om hon vill sova!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0