Fredag

Nu har vi nyss kommit hem från farmor.. har varit och ätit lite.. :)
Var hos Johns föräldrar på förmiddagen och träffade en pytteliten bebis.. Felicia kändes
ju som en tonåring nästan.. haha!!
Nu ska jag göra mig i ordning till kalaset som vi ska på kl. 19.00!! Felicia ligger och sover i sin
bilbarnstol.. hon somnade på vägen hem från min farmor och sover fortf! Hoppas hon sover en liten
stund till så hon inte blir så gnällig ikväll när det är en massa folk runt omkring henne hela tiden...
kan ju bli lite påfrestande!! Vill att det ska va lördag nu! *längtar*
men här kommer lite bilder iallfall som jag tog i morse på Felicia!






Kommentarer
Postat av: Helen

Ohhhhh. so cute!! :)

2008-10-25 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0