God Morgon!

God morgon!! :) Felicia ligger fortf och sover. hon var jätte trött idag! Men jag kunde inte sova längre iallafall! hehe.
Idag slutar John vid 16 så då ska vi åka och handla lite och sen vet jag inte om vi ska till Johns föräldrar och fira hans pappa men vi får se!
Igår var vi och firade Sandra hos farmor! Mycket kalas i oktober.. men det är smällar man år ta.. haha!! :)
Jag vill åka till ullared nu och julhandla.. kanske lite tidigt ännu men det är ändå skönt att ha det gjort.. och på ullared finns ju verkligen allt.. Sen finns det ju en himla massa bebis grejer också så det lär jag väl också spendera enhel massa pangar på! men vad gör man inte för sin goding!! Längtar verkligen till julen i år.. ska bli så mysigt med Felicias första jul! nu ska jag fixa och dona lite innan fis vaknar..

Tog en bild på Felicia nu när hon sover i vår säng.. ser inte ut att vilja vakna ännu iallfall!! :)



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Kul att du gillar bloggen! oo domärju så söta även när dom sover, ser sååå skönt ut dessutom!

2008-10-14 @ 18:43:49
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0