Myslördag!

Hej hej.. nu har jag nyss kommit hem! har vart och jobbat och gått en runda på stan! träffade en från föräldrargruppen på vägen hem så vi stog och pratade lite.. :) alltid skoj med nya människor..
Idag blir det bara en myslördag hemma typ.. Jag och Felicia.. John jobbar.. Helen kanske kommer sen! *hoppas*
hihi! Men ska inte va uppe så super sent för börjar ju jobba kl. 07.30 imån!!
Yvonne och Elin var och hälsade på på jobbet me idag!

Usch jag känner att jag börjar bli förkyld.. blää.. vill inte! både John och Felicia har ju vart det så varför inte jag.. hehe!

Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att komma tillbaka till jobbet efter så lång tid! allting kom tillbaka superfort så det var jätte skönt faktiskt! Speciellt kassan trodde jag skulle bli jobbigt men det var ju bara och titta på den så kom jag ihåg! hehe :)

Nu ligger snuttis och vilar sig.. Hon gör alltid det vid 3-tiden.. sen kan hon sova i typ 2 timmar! ganska skönt när det är mycket man ska göra här hemma som man inte hinner annars! men ganska så tomt och tyst också.. hehe!

Nu ska jag nog me försöka vila lite faktiskt.. började ju jobba vid 06.30 idag! men men...
Trevlig Helg!!



20.19

Hej hej! Ikväll har Felicia vart super gnällig.. *buhu* men hon var jätte trött.. och jag me.. hann ju inte vila innan! men efter att vi hade ätit kl. 18 så somnade båda två på soffan! så mys.. ♥ Felicia somnade nog för natten tror jag så vi får väl se hur länge hon sover imån! vore lagom om hon väckte mig kl. 7!! hehe..
Men men.. e super trött så jag somnar nog på soffan igen.. *hihi!
Natti. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0