Torsdag

Vaknade idag av att Felicia låg och pratade med mig.. sen la hon sin hand på min kind.. det är kärlek det!
När jag tittade på henne så började hon skratta! Gullunge.
Funderar på att äta frukost nu.. Felicia fick smaka sån här yoggi utan socker igår och hon satt bara och sa mmmmm...
måste varit väldigt gott!
Idag kommer kanske Helen hit.. när hon har slutat jobba!
Näe nu vill Felicia busa!
Tjingeling.



20.58

Felicia somnade vid 19.30 idag... helt utslagen!
Jag har kollat runt lite på endel hus och lägeheter.. Vi har ju kollat på ett hus men det kanske blir för dyrt för oss.. men vi hopps ju att vi ska vinna på triss eller nåt.. haha. den dagen!! Men vi får se vad det blir för nåt!
Pratade med jobbet idag och ska jobba den 1/11.. Boring.. hehe!! men pengarna är ju väl behövda!
Tog en liten fika på coretto idag med min lilla familj.. så mysigt! Felicia tittar så mycket på allt folk och kommer det nån som stannar och pratar med oss så glor hon ju nästan ögonen ur sig.. :) Och hon skrattar hela tiden.. hon är en glad liten bebis...♥ Och jag älskar dig så oändligt mycket!
I helgen är John ledig.. hoppas vi hittar på nåt skoj.. kanske åker iväg en sväng eller nåt!
Ska in i duschen nu.. Puss o kram

Hjärta | KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0