Torsdag

God kväll allihopa.. :) Idag har jag vart med Helen hela dan.. =) skojsigt värre! var och tog en pizza innan.. *bus*
Hade körlektion innan idag och det gick superbra.. *hihi*
Felicia har dock varit lite gnällig idag men jag tror att det är tänderna som spökar.. Stackars liten.. tur att man inte kommer ihåg det från när man själv var liten!! Sen har det väl inte hänt så mkt mer idag tror jag..
Imån ska jag ner på stan å besöka mitt jobb! ska jobba nästa helg så jag ska ha lite nycklar m.m.. :)

♥Nu har systra mi kommit hem från lassarettet.. Krya på dig!!♥ Och GRATTIS i förskott
Kommer och hälsar på dig imån.. bara så du vet.. jag vet ju att du läser min blogg.. haha.. :)

Nu ska jag slänga mej i duschen hade jag tänkt..
Simma Lugnt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0