Onsdag

Då har halva veckan gått! går så fort så man hinner inte med ju!
Igår var jag me mamma hela dan! skönt och bli ompysslad lite ibland.. :)
Nu sitter Felicia och pratar med mig när jag sitter här och skriver.. hon vill ju också skriva på datorn!!
Men iallfall! det där som hon har i munnen var bara torsk - (svampinfektion) Ganska så vanligt hos
bebisar och det försvinner av sig självt! Nu e hon alldeles kritvit om läpparna.. :( ser värre ut än vad det är!
Idag får vi nog åka och handla lite sen när John har lunch! har ingen mat hemma ju! Bara till Felicia
så klart!! Måste ringa pappa idag me om jag kommer ihåg det.. Minnet e ju bra men kort!
Får se om man hittar på nåt ikväll.. skulle egentligen ut och gå lite men vi får se vad det är för
väder! inget kul och gå ut i ösregn!
I helgen blir det ullared iallafall.. ska julhandla allt då så har jag det gjort sen.. så skönt!
Sen när alla andra julhandlar så kan jag handla till mig själv.. och Felicia förstårs.. :)
Ska på hunduställning i helgen med.. blir nog på söndag då!

Lite bilder på underbaraste!
♥Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig♥






Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Saknar min lilla fis-lisa massor. <3

2008-10-29 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0