Åkpåse!!

Idag har vi vart och köpt en åkpåse till Felicias sittvagn... hon kan ju inte ha liggvagnen i vinter och då kan det ju bli lite kallt utan åkpåse!! men den va jättemysig.. men vi köpte 2 olika för det fanns ingen som passade 100 % till vår vagn men vi får se vem som passar bäst och sen lämna tillbaka den andra!!
Nu ska jag snart till föräldrargruppen.. Vi ska ha babymassage idag!! kan ju bli skoj.. :)  Men bäst och ge snuttan lite mat innan vi går!! :) men hon sover ju nu.. vill inte väcka henne.. *tihi* men men..
Simma lugnt..

21.44
Nu e jag hemma hos mamma.. hon ringde och frågade om jag ville ha middag och jag e ju inte den som e den.. haha.. :) John hämtar mig här sen när han slutar jobba!! Felicia somnade kl.20.15 idag.. =) Hon tyckte inte alls att babymassagen var skoj.. haha!! hon ville bara ligga och vrida å vända på sig.. sen började hon gallskrika mitt i allt också.. men hon var jätte trött.. föräldrargruppen är ju då hon vanligtvis brukar sova middag typ.. men men!! Näe nu får jag prata lite med mamma me..
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0