Dålig dag!

Idag har vart en sån där dålig dag då bara allting går fel.. Felicia har vart jätte gnällig idag och jag har inte heller vart på bra humör så hon kanske märker av det!?
Dagen började väldigt tidigt idag iallafall när snuttan inte ville somna om på morgonen.. morgontrött e man ju också.. hehe! och sen började hon gnälla.. Ibland vill man bara gå och gömma sig men då kommer det där lilla leendet fram och då glömmer man allt :) Sen kom john hem på lunchen och då tänkte jag va snäll å laga mat till honom.. men det gick ju också åt hel***e.. Brände fast i formen och allt.. Åkte in till stan en runda me innan han började jobba igen och provade lite kläder.. Men inget som passar.. man blir ju så sne.. Sen åkte vi hem igen och John åkte till jobbet.. Sen kom han tillbaka igen en snabbis och då hade han vart och köpt blommor till mig för att få mig på lite bättre humör.. och det lyckades en stund iallafall.. men sen började ju såklart gnällandet igen.. Det e ju så jobbigt när man inte vet vad dem vill.. men det kommer väl de me.. Hon somnade iallafall vid 20.15!! helt utmattad av allt gnällande.. hehe! Vid 20.00 började Idol idag.. Och Yazmina var ju me.. *hejar på dig* så kul att kolla på det när man känner någon..
Nä nu blir det lite tv-tajm innan sängen-tajm.. :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0