Go kväll

Idag har jag kört biil.. :) gick jätte bra!! john passade lillan på lunchen!! så snart så har jag kanske mitt körkort *wee* skönt att ha det klart sen iallfall.. har inte kännt att jag har behövt något innan men nu när man har fått barn så känns det mer som att man behöver ett!!
Nu sitter jag hemma hos mamma.. hon bjöd på mat idag.. *mums* Kollade på idol innan.. så himla många bra i år men jag håller på Yazmina.. :)

♥ Idag åkte Sanna in till BB.. får se om det kommer en liten knate idag.. man får väl hoppas på det så man kan hålla och lukta lite.. hehe.. Min älskling har ju blivit så stoor nu.. *hihi* men desta roligare och sötare blir dem, men man blir ju sugen på en till när man håller en sån liten.. *tihi* ♥

Var ute och gick en långrunda innan.. så skönt! har vart så fint väder idag me!! Det gillar vi.. hehe

Imorgon blir det bio! den där nya skräckisen. Mirror tror jag att den hette! *scary* gillar skräckisar!


SF Bio: Mirrors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0