Heeej.. :)

Hej hej!! Sitter och väntar på att john ska sluta jobba... tänkte åka ner på stan eller nåt en sväng.. =) Vill köpa nåt till lillan!! tänker knappt på att köpa nåt till mig nu för tiden.. hehe! mkt roligare att köpa till felicia ju.. Fasar för julafton.. hon kommer nog få enhel del.. *hihi* fast det är nog bara pappret som är roligt för hennes del då!! :)
tråkigt väder det är idag iallfall.. :( Men det är väl bara att vänja sig för nu är väl hösten här.. blää!
Nu är det väl bäst att jag gå å busar lite med lillan annars blir hon väl arg på mig..
Adios!

23.58
Kväll igen.. Helen å Samuel har vart här idag.. skojsigt värre.. =) men nu är det nanedax!! John e ledig imån så vi ska väl hitta på nåt skoj. =) sen på torsdag blir det jobb! Men på lördag har vi bokat vinkväll.. *hihi* alltid lika skoj..
Tjolahopp!


Min Goding.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0