Klart!

Nu är det iallafall klart.. haha :)
Sitter här med fis lisa och har nyss käkat frukost.. ska ringa syrran och kolla om hon vill hänka med ner på stan idag.. :) så fint väder idag ju!! John börjar ju jobba klockan 13.00 idag!


21.23

Nu har min syster precis åkt hem.. var nere på stan en runda och fikade lite innan =) Träffade lite roligt folk.. hehe! Sen åkte vi hem och lagade mat och sen kollade vi på idol! Nu väntar jag på att john ska komma hem! han jobbar hela dan imån.. blää! men han är ledig i helgen iallafall! ser fram emot denna helgen.. händer enhel del skoj.. :) *wee* hihi! Nu ska jag gå och ta mig en piggelin.. *mums* världens bästa glass..
Kram



Fast i helgen kanske det blir en sånhär piggelin istället.. *tihi*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0