Köra biil..

idag har jag vart å övningskört!! går mycket bra faktiskt.. så snart så.. hihi!!
sitter här med felicia i famnen.. hon vet inte riktigt vad hon vill idag.. sova eller äta eller busa.. haha!! har vart och hälsat på på jobbet idag me.. alltid lika trevligt!! Ska snart till stan å fika lite!! men nu är det våra bästa år.. måste titta!! man blir helt fast!!  puss å hej..

21.50
Sitter nu hemma hos min kära mor.. har knappt vart hemma på hela dan idag.. inget kul hemma när john jobbar ändå ju!! var ute och gick en runda innan.. så skönt!! kollade på Idol me...
Nu sover lilla flisan.. :) skönt att kunna andas lite ibland också.. men jag kan absolut inte tänka mej ett liv utan henne.. vad gjorde man om dagarna innan man fick barn? stort mysterium.. hehe! Tycker john kan sluta jobba nu så han kan komma och hämta mig.. vill hem å sova.. *tihi* Snart är det återträff med föräldrargruppen.. ska bli skoj att träffa alla igen... med barn denna gången.. hehe :) jaja nu är det tv dax..
Natti, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0