Årets första grillning :)

Japp, det har vi gjort idag!! Väldigt gott var det.. Vi grillade karré och åt potatis i ugn med aioli!! Jag och John blev så sugna på det idag eftersom det var så fint väder så vi ringde till Johns föräldrar och dem ville jätte gärna grilla och så blev det!! Johns bror var också där..

Innan idag var vi och hälsade på min syster och snackade lite skit.. Hon bjöd på fruktsallad *mums* Alltid lika trevligt och träffa henne!!

Vi var på Johns jobb en runda innan också för dem bjöd på lite fika.. Så det blev kaffe och muffins ute i gräset i det underbart fina vädret.. Man blir så glad när det är så fint väder... Typiskt bara att man inte tål solen =/ Men det får man leva med..

Imorgon blir det jobb igen.. Hoppas att det blir lite lugnt imån eftersom det ska bli fint väder.. Men man vet ju aldrig.. Är ju torgdag på lördagar och då brukar det ju alltid komma en himla massa folk!!

Nu ska jag slänga mig i soffan lite.. Kommer troligtvis somna.. hehe :)

God natt på er!!

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0