Hej hopp.. :)

Idag har jag jobbat heldag.. var ganska lugnt så det var ok!! Men jobbigt är det ju ändå.. John har också jobbat idag så Felicia fick vara hos sin mormor under tiden och det hade gått superbra!! Hon är så snäll Felicia när någon passar henne.. Ja annars också förstås.. Hon säger inte ett ljud!! Gullunge :)

Helgen var lugn.. Jobbade Fre, lör och i lördags var vi på kalas och i söndags tog vi det bara lugnt.. Var och åt middag hemma hos mamma.. Vildsvinsstek med kokt potatis och skysås.. Så jäkla gott!!

Idag har vi haft visning på vår lägenhet och dem som eventuellt ska flytta hit verkade väldigt intresserade.. Vi ska ju även lämna kvar lite grejer och sälja lite och dem ville köpa allt ihop!! Och det betyder nya möbler till oss.. *wee*

Imorgon är jag ledig.. ska bli så jäkla skönt.. Tror att jag ska köpa lite grejer till Felicias kalas också.. Kan ju behövas.. Är ju inte så länge tills hon fyller år nu!! Annars händer det nog inte så mycket i veckan..

I helgen blir det iallfall party!! Var länge sen nu så det ska bli riktigt skoj.. :)

Mina tider denna veckan:

Måndag: 7-20
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: 7-20
Fredag: 7-15
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Synd och klaga.. Lite många heldagar bara men det blir ju färre dagar på så vis!!

Nu ska jag glo färdigt på spårlöst och sen blir det in i duschen..

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0