Helgen är över!!

Äntligen.. Jag har ju jobbat hela helgen.. Men det har vart super lugnt så man har ju inte slitit ut sig iallfall.. haha :) Nu är jag iallfall ledig 2 dar.. Ska bli superskönt!

Igår var vi på påsk middag hemma hos mamma.. Vi åt ugnskokt lax och kokt potatis.. Supergott var det! John kunde tyvärr inte följa med för han har åkt på nån jäkla magsjuka.. Mindre kul! =/

Hoppas det blir fint väder denna veckan med för jag har ju jobbat varenda dag det har vart fint väder.. Typiskt! Men det är ju bara april som tur är så jag hinner nog med lite fint väder jag också!!

Ikväll blir det till att ta det lugnt.. John på en soffa och jag på en.. Felicia kryper mellan oss.. hehe!

Veckans tider:

Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig
Onsdag: 7-20
Torsdag: Ledig
Fredag: 11-20
Lördag: 7-15
Söndag: Ledig

Helt ok!! Nu ska jag lägga ut lite bilder hade jag tänkt mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0