Ja, ja, ja, ja, ja... :)

Äntligen.. Vi ska flytta!! Vi har fått en jätte fin lägenhet på teleborg så vi flyttar den 15:e juni.. :) Helt perfekt till sommaren ju! Ska bli så underbart att äntligen få en liten trädgård och större lägenhet såklart..!! Är helt otroligt glad.. Nu måste man bara shoppa massa nya grejer som man ska ha i den nya lyan.. B.la vill man ju ha lite nya möbler.. Men den som lever får se..!!

Nu börjar vi närma oss påsken och jag ska jobba lör,sön.. Tråkigt som fan.. Men måste man så måste man.. Firar ju inte nåt speciellt på påsken mer än att äta lite påskmiddag men det kan man ju göra ändå.. Slutar ju vid 17.30 så man har ju ändå kvällen fri!!

Vad har hänt senaste veckan då? Vet faktiskt inte riktigt.. Jag kommer inte ihåg.. haha!! Jag har ju jobbat iallfall.. Denna veckans tider är

Mån: ledig
Tis: ledig
Ons: 7-20
Tor: ledig
Fre: ledig
Lör: 7-18
Sön: 8-18


Helt ok måste jag säga.. förutom helgen då! hehe..

Felicia gör framsteg.. Hon går mer och mer.. Och nu har hon börjat härma oss en massa.. Superkul är det haha!! Hon kan även kasta boll.. Kastar man till henne så kastar hon tillbaka!!

Imorgon är det fullt upp.. Ska fixa inbjudningskorten till Felicias kalas och vi ska till ikea en runda och eventuellt köpa nytt köksbord.. Sen blir det nog till att köpa lite påsk presenter till lite olika folk!! :) Men det ska vi nog hinna med..

Åhh jag vill flytta nu, nu, nu!!! Börjar bli trött på att bo här nu.. grannarna krabbar som f*n.. Men men snart så slipper vi dem!! Nu ska jag ta och somna framför tv:n!!

Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0